ford-frankfurt-364x178

Ford zelektryzował targi we Frankfurcie

Dlaczego Ford?

Kilka powodów,
dla których warto
wybrać Forda
dla Twojej firmy

Manager Floty

random-txt

Wybierz Forda

i skorzystaj z naszej oferty

Image not available

 

Aktualności

Ford zelektryzował targi we Frankfurcie

 
 

Ford zelektryzował targi we Frankfurcie

Podczas salonu samochodowego we Frankfurcie Ford prezentuje najmocniejszą w historii ofertę samochodów eklektycznych oraz samochodów hybrydowych, w tym nową Pumę Eco Boost Hybrid, zupełnie nowego Explorera i Tourneo Custom w wersjach Plug-In Hybrid oraz nowego SUV-a Kugę - pierwszego Forda, oferowanego z miękkim napędem hybrydowym, pełną hybrydą oraz w wersji hybrydowej plug-in.

 

Samochód przyszłości – samochód zelektryfikowany
Dzisiejszy świat za wszelką cenę walczy z zredukowaniem emocji CO2 do atmosfery. Ford staje naprzeciw oczekiwaniom ekologicznego i praktycznego konsumenta. Marka aktywnie włącza się z walką z zanieczyszczeniem powietrza wprowadzając na rynek coraz większą liczbę samochodów elektrycznych oraz samochodów hybrydowych. Według założeń marki do końca 2022 roku zelektryfikowane pojazdy będą stanowić 50% wszystkich sprzedawanych pojazdów.

 

Nowości Forda na IAA
Tej jesieni we Frankfurcie Fordzaprezentował stoisko pełne ciekawych modeli zelektryfikowanych pojazdów. Znalazły się tam zarówno samochody wykorzystujące silnik elektryczny, jak i napędy hybrydowe. Oto niekwestionowane gwiazdy stoiska Ford:

 

  • Hybrydowy wariant nowego modelu Kuga, średniej wielkości SUV-a ładowanego z gniazdka, to najbardziej zelektryfikowany pojazd Forda i pierwszy Ford oferowany w wersjach: z miękką hybrydą, pełną hybrydą oraz w hybrydowej plug-in.
  • Nowy, siedmiomiejscowy SUV Explorer z hybrydą Plug-In i nowy, ośmiomiejscowy TourneoCustom Plug-In Hybrid – oferują możliwość jazdy wyłącznie z napędem elektrycznym, przy jednoczesnym zachowaniu zasięgu jazdy i swobody oferowanej przez tradycyjny silnik spalinowy.
  • Nowy kompaktowy crossover Puma EcoBoostHybrid, inspirowany SUV-em, wyposażony w tzw. „miękki” napęd hybrydowy (mild-hybrid), umożliwiający zmniejszenie emisji CO2, uzyskanie znacznie niższego zużycia paliwa, a także lepsze przyspieszenie i ogólnie wyższy komfort prowadzenia.
  • Ford Mondeo Hybrid kombi, wyposażony w system rekuperacji i w pełni hybrydowy układ napędu spalinowo-elektrycznego, który oferuje możliwość jazdy w trybie bezemisyjnym i jest atrakcyjną alternatywą dla diesla.

 

Ford oferując swoim klientom biznesowym poszczególne modele, stawia na szeroki wybór silników. Obecnie tę gamę uzupełnią także wersje ekologiczne. Jak podkreśla JoergBeyer, główny dyrektor działu konstrukcyjnego, Ford of Europe: - W przypadku elektryfikacji nie istnieje jedno rozwiązane, które można stosować w każdym samochodzie. Wymagania i sposób użytkowania pojazdu przez każdego klienta są za każdym razem inne.
„Nasza strategia opracowywania nowych układów napędowych dla każdego z modeli umożliwi klientom znalezienie najbardziej odpowiedniego dla nich rozwiązania i przyjemności w kierowaniu samochodem z napędem elektrycznym”.

 

Bezproblemowe ładowanie
Dbając o wygodę klienta Ford proponuję domowe ładowarki (tzw. wallboxy), które będą oferowane wraz z usługami instalacyjnymi i taryfami zielonej energii. Skracają one nawet o jedną trzecią czas ładowania hybryd plug-in Forda. Marka wprowadza na rynek nową autorską aplikację na smartfony FordPass. Umożliwia ona bezproblemowy dostęp do ponad 118 000 publicznych punktów ładowania w 30 krajach całej Europy. Ponadto, w połączeniu z pokładowym modemem FordPass Connect, mobilna aplikacja umożliwia kierowcom hybryd plug-in Forda zdalne monitorowanie stanu naładowania pojazdu.
Ford jest założycielem i udziałowcem stowarzyszenia IONITY, które stawia sobie za cel udostępnienie 400 stacji szybkiego ładowania o wydajności 350 kW w najważniejszych europejskich lokalizacjach do 2020 roku. Umożliwia to znaczne skrócenie czasu ładowania samochodów elektrycznych w porównaniu z istniejącymi systemami – co jest niezwykle istotne dla wydłużenia zasięgu podróży.
„Nasza współpraca z wiodącymi dostawcami energii, w tym z firmą Centrica, pozwoli nam oferować kompleksowe usługi w zakresie ładowania, w tym dostaw, instalacji i specjalnych taryf zielonej energii dla naszego zestawu ściennego szybkiego ładowania”, powiedział Roelant de Waard, wiceprezes ds. marketingu sprzedaży i usług, Ford of Europe.