Tu znajdą Państwo najważniejsze informacje dla Managera Floty. Dzięki nim korzystanie z naszych usług będzie jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze.
- 1. Podręcznik Managera Floty
- Kilka słów o rynku flotowym
- Dostępne rozwiązania
- Finansowanie floty i jej opodatkowanie
- Zasady alokacji floty
- Serwisowanie, utrzymanie i naprawy
- Tankowanie pojazdów flotowych
- Ekologiczne samochody w Twojej flocie
- Bezpieczeństwo kierowców
- Jak oszczędzać na flocie?
- 2. Cenniki i katalogi
- KA
- FIESTA
- B-MAX
- NOWY C-MAX
- NOWY FOCUS
- KUGA
- NOWY MONDEO
- MUSTANG
- VIGNALE
- EDGE
- NOWY S-MAX
- NOWY GALAXY
- TOURNEO CONNECT
- TOURNEO COURIER
- TOURNEO CUSTOM
- FIESTA VAN
- TRANSIT COURIER
- TRANSIT CONNECT
- TRANSIT CUSTOM
- TRANSIT
- NOWY RANGER
- 4. Instrukcje obsługi
Teraz opuszczasz fordflota.pl i przenosisz się do wyszukiwarki instrukcji obsługi na stronie ford.pl
Gwarancja podstawowa Forda obejmuje dwa lata i zaczyna obowiązywać od daty wydania samochodu klientowi. W chwili sprzedaży gwarancja podstawowa pojazdu zostaje przeniesiona na nowego właściciela.
Przy wszystkich naprawach wykonywanych przez Autoryzowanego Dealera Forda używane są wyłącznie oryginalne części zamienne Forda. Spełniają one wysokie normy jakości i bezpieczeństwa firmy Ford, co oznacza, że nie tylko idealnie pasują do Twojego Forda, lecz również maksymalizują osiągi samochodu oraz podnoszą jego wartość.
-
Gwarancja na części naprawione lub wymienione
Wszystkie oryginalne części zamienne Forda zamontowane w ramach naprawy gwarancyjnej są objęte gwarancją do końca okresu gwarancji podstawowej. Części wymienione w ramach gwarancji nie są zwracane klientowi.
-
Części/elementy eksploatacyjne
Elementy podlegające zużyciu eksploatacyjnemu są podzielone na dwie kategorie, a mianowicie na elementy przeznaczone do wymiany lub regulacji podczas przeglądu okresowego oraz elementy podlegające wymianie lub regulacji w zależności od warunków stosowania.
-
Elementy podlegające wymianie podczas przeglądu okresowego
Części wymienione poniżej mają ograniczony okres eksploatacji i są wymieniane lub regulowane podczas przeglądów okresowych.
- filtr powietrza,
- filtr przeciwpyłkowy,
- DPF (filtr cząstek stałych),
- filtry paliwa,
- uszczelki (jeśli są wyjmowane w ramach regulacji w serwisie),
- filtr oleju,
- olej i płyny,
- świece zapłonowe,
- paski rozrządu.
-
Elementy eksploatacyjne
Elementy wymienione poniżej mają ograniczony okres eksploatacji lub są narażone na uszkodzenia. Elementy te objęte są Gwarancją podstawową Forda przez okres do jednego roku lub do pierwszego planowego przeglądu pojazdu, zależnie od tego, co nastąpi najpierw:
- żarówki (żarówki reflektorów ksenonowych, oświetlenia tablicy rozdzielczej oraz zestawu wskaźników objęte są gwarancją przez cały okres obowiązywania Gwarancji podstawowej Forda),
- baterie pilota zdalnego sterowania.
Pióra wycieraczek objęte są gwarancją przez 6 miesięcy od daty wydania pojazdu.
-
Uwaga: Nakładki hamulcowe, szczęki hamulcowe, tarcze hamulcowe i wszelkie inne elementy cierne nie są objęte gwarancją, jeśli wymiana jest konieczna ze względu na zużycie. W okresie obowiązywania Gwarancji podstawowej Forda elementy te objęte są gwarancją na wady fabryczne.
Wady szyb, które ujawnią się w okresie do przebiegu 1500 km, traktowane są jako wady produkcyjne. Wymiana szyb z powodu usterki elementu grzejnego objęta jest gwarancją przez cały okres obowiązywania Gwarancji podstawowej.
Gwarancja na powłokę lakierową samochodu jest udzielana przez Autoryzowanego Dealera Forda (Sprzedawcę), a realizowana przez wszystkich Autoryzowanych Dealerów Forda. Jeśli powłoka lakierowa wymaga korekty ze względu na wadę produkcyjną, konieczne naprawy zostaną wykonane całkowicie bezpłatnie przez dowolnego Autoryzowanego Dealera Forda. Gwarancja ta jest ważna od daty wydania samochodu pierwszemu nabywcy. Okres gwarancji na powłokę lakierową jest taki sam jak okres Gwarancji podstawowej Forda, którą objęty jest samochód (sprawdź - Książka Gwarancyjna i Plan Obsługi Pojazdu).
Wyłączenia z Gwarancji na powłokę lakierową - Ford nie ponosi odpowiedzialności za naprawę żadnej ze szkód powstałych bezpośrednio w wyniku:
-
uszkodzeń spowodowanych zaniedbaniem, powodzią, wypadkiem bądź niewłaściwym użytkowaniem,
-
niedopełnienia wymogów właściwej konserwacji lakieru i elementów blacharskich (wymagane jest ich systematyczne czyszczenie zgodnie z zaleceniami Forda),
-
czynników, na które Ford nie ma wpływu, takich jak: zanieczyszczenie powietrza, uszkodzenia przez czynniki atmosferyczne (burze), odpryski skalne, zarysowania czy zastosowanie niewłaściwych środków czyszczących,
-
napraw przeprowadzanych niezgodnie z zaleceniami firmy Ford.
Gwarancja na perforację korozyjną udzielana jest przez Autoryzowanego Dealera Forda (Sprzedawcę), a realizowana przez wszystkich Autoryzowanych Dealerów Forda. Jeśli jakakolwiek część nadwozia pojazdu dozna perforacji korozyjnej (panel lub panele) zostanie naprawiona lub wymieniona przez dowolnego Autoryzowanego Dealera Forda całkowicie bezpłatnie. Warunkiem do bezpłatnej naprawy w ramach wyżej wymienionej gwarancji jest wykonywanie rutynowych przeglądów samochodu, (które można połączyć z serwisowymi przeglądami technicznymi) spełniających standardy napraw Forda. Uwaga: Termin „perforacja“ oznacza perforację korozyjną od wewnątrz elementu nadwozia na zewnątrz w wyniku wady materiału lub wykonania. Uwaga: Termin „nadwozie“ nie obejmuje kół jezdnych i części takich jak elementy chromowane, zderzaki, listwy profilowane i zawiasy. Wyłączona jest także platforma ładunkowa montowana w modelu Ford Transit. Gwarancja na perforację korozyjną zaczyna się w tym samym terminie co Gwarancja podstawowa.
Ford EuroService to pełna opieka nad samochodem, kierowcą i pasażerami przez pierwsze dwa lata trwania Gwarancji podstawowej na terenie całej Europy.
Jeżeli znajdziesz się w potrzebie, wystarczy wybrać numer telefonu +48 22 522 27 27, a pomoc nadjedzie najszybciej, jak to możliwe. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz bezpłatnej naprawy na miejscu, odholowania samochodu, pojazdu zastępczego, noclegu, pomocy w dotarciu do domu, czy rozładuje Ci się akumulator, złapiesz gumę albo skończy Ci się paliwo – zawsze otrzymasz pomoc.
Warunki Ford Euroservice dla pojazdów sprzedanych do 31/12/2007 - Ściągnij dokument zał. nr 1
Łatwo się z nami skontaktować
Skontaktuj się z nami w najwygodniejszy dla Ciebie sposób
Znajdź dealera
Napisz do nas
Zadzwoń do nas
- Strona główna
- Jednoosobowa działalność gospodarcza
- Usługi finansowe
- TCO
- Obsługa posprzedażowa
- Samochody uzywane
- Kontakt
- Średnie firmy
- Usługi finansowe
- TCO
- Obsługa posprzedażowa
- Pakiety serwisowe
- Samochody używane
- Kontakt
- Użytkownik samochodu służbowego
- Akcesoria
- Konfigurator
- Jazda próbna
- Kontakt
- Duże floty
- Usługi finansowe
- TCO
- Obsługa posprzedażowa
- Podręcznik Fleet Managera
- Kontakt
- Instytucje publiczne
- Zabudowy
- Modele samochodów
- Ford Flota dla instytucji publicznych
- Obsługa posprzedażowa
- Kontakt
- Samochód do pracy
- Usługi finansowe
- TCO
- Obsługa posprzedażowa
- Zabudowy
- Modele samochodów
- Wynajem samochodów
- Kontakt
- Podręcznik Fleet Managera
- Aktualności
- Kontakt
- Przejdź do ford.pl
CookiesPolityka prywatnościWarunki korzystania